4. Forum Architektów Ubezpieczeniowych. Klient w centrum. Nowe perspektywy obsługi klienta i polisy - Miesięcznik Ubezpieczeniowy - 2013-07-01
4. Edycja Forum Architektów Ubezpieczeniowych zgromadziła przedstawicieli kadry zarządzającej oraz ekspertów odpowiedzialnych za warstwę operacyjną towarzystw ubezpieczeń. Silną reprezentację stanowili menedżerowie IT, dla który obszar operacji towarzystw ubezpieczeń pełni rolę głównego użytkownika w istotnej części realizowanych projektów. Prowadzący spotkanie Grzegorz Koziróg, podkreślał, że klienci odczuwają poziom dojrzałości architektury towarzystwa ubezpieczeń poprzez ofertę, produkty i usługi. Dlatego najwyższym wyrazem uznania, jaki może od nich otrzymać management rynku ubezpieczeń, jest ich skłonność do polecania towarzystwa, którą coraz częściej identyfikuje się choćby w ramach badań NFS (Net Promoter Score). Obszary operacji, które funkcjonują na styku z klientami, są szczególnie odpowiedzialne za kształtowanie całościowego obrazu jego doświadczeń- zwanego Customer Experience.

 

Czytaj cały artykuł w pdf

Copyright 2016 Atena Usługi Informatyczne i Finansowe S.A.