Nasze serwisy wymagają plików cookie. Korzystając z nich, zgadzasz się na używanie przez nas tych plików. Więcej informacji OK

Atena.Insurance Platform Platforma Ofertowa

Organizacja i zarządzanie procesem sprzedaży ubezpieczeń grupowych

Szybkie wprowadzenie do sprzedaży

Wystarczy wprowadzić definicję produktu do arkusza MS Excel, a mechanizm importu osadzi ją w Platformie Ofertowej.

Uproszczona i przyspieszona ścieżka obiegu

System odtwarza faktyczną ścieżkę sprzedaży, dlatego zachowuje ciągłość, nawet jeśli wypracowana w trakcie bezpośredniej relacji z klientem oferta wymaga dodatkowych akceptacji.

Elastyczność i dyspozycyjność w relacji z klientem

System umożliwia prezentowanie oferty za pomocą wariantów lub pakietów podstawowych i dodatkowych.

Szybkie wprowadzenie do sprzedaży nowych produktów

Szeroka definicja produktu i proces sprzedaży

Wystarczy wprowadzić definicję produktu do arkusza MS Excel, a mechanizm importu osadzi ją w Platformie Ofertowej. W kompletnej definicji produktu, obok taryf czy parametrów ryzyka i świadczeń, można zawrzeć kluczowe reguły procesu sprzedażowego. Co więcej, pozwala to dodatkowo uwzględnić obsługę odstępstw, co ma znaczenie podczas negocjacji. Produkt można zbudować w oparciu o msg.PM, które jest zaawansowanym narzędziem oraz silnikiem kalkulacji.


Natychmiastowa gotowość

Atena.IP Platforma Ofertowa odczytuje definicję produktu, uwzględnioną we wszystkich operacjach związanych z obsługą oferty. Charakterystyczne dla produktu cechy, metody walidacji, taryfikacja – wszystko to staje się dostępne zaraz po wczytaniu definicji produktu. Wystarczy określić w aplikacji podstawowe uprawnienia wraz z poziomem finansowej akceptacji ofert. Od tego momentu system jest gotowy do działań sprzedażowych.


Nowy potencjał

Atena.IP Platforma Ofertowa usprawnia komunikację, co pozwala sieci sprzedaży działać szybciej i bardziej skutecznie. Z kolei TU może na bieżąco monitorować efekty jej pracy. Przyjazny interfejs automatyzuje korzystanie z reguł walidacyjnych, parametrów i taryf dla kwotowanej oferty. W oparciu o definicję produktu można budować szablony jako dowolne zestawy ryzyk – pakiety marketingowe, oferty branżowe bądź po prostu gotowe pakiety sporządzane dla własnych potrzeb przez sprzedawcę.

Specyfikacja

Najważniejsze cechy systemu

  • Skrócenie Time to Market

  • Automatyczna weryfikacja pełnomocnictw sprzedawców

  • Bieżące monitorowanie i usprawnianie procesu

  • Faktyczna scieżka sprzedaży w towarzystwie ubezpieczeń

  • Usprawnianie kontaktów z klientem

  • Definiowanie procesu obiegu oferty

  • Dostosowanie oferty do upodobań klienta

  • Wygenerowanie i przeliczenie oferty w kilka minut